Recenze filmu: Hansel & Gretel: Witch Hunters

14. března 2013 v 21:00 | Veruuu |  Recenze
Ahoj, jak jsem psala minule, byla jsem v kině na filmu Hansel & Gretel: Witch Hunters, česky Jeníček a Mařenka: Lovci čarodejnic.
Režie: Tommy Wirkola
Hlavní role: Gemma Arterton, Jeremy Renner
Z roku: 2013
Od filmu jsem očekávala trochu víc, abych pravdu řekla. Tak nějak ničím nepřekvapil, ale že by byl špatný, se taky říct nedá. Zkrátka takový průměr, no. :)

Rozdíl mezi jinými horory a tímhle je ten, že je už od začátku zajímavý. Jinde se to natahuje, nějakým způsobem se vás tvůrci snaží nažhavit, udělat na začátku děj, který se bude přesně lišit od hlavní zápletky, abyste byli co nejdéle ve stavu, kdy napjatě očekáváte konec vysokoškolského života mladého studenta a začátek jeho cesty za přežitím. Tady to tak nebylo a vlastně to tak být ani nemohlo, vždyť pohádku o chaloupce z perníku zná každý.
Z Jeníčka se stal sexy chlap, z Mařenky krásná žena. A přesto se nezměnilo to, co dělali jako děti - stále zabíjí čarodejnice. Když jsme už u čarodejnic, asi bych měla trochu osvětlit, jak ty čarodejnice vlastně vypadaly. No, rozhodně nečekejte podívanou, při který ztuhne krev v žilách a na čele se takřka okamžitě objeví ledovej pot (byli byste pak zklamaní, jako jsem byla zklamaná já -_-). Jejich vzhled se moc neliší od toho, co jste si pod pojmem ježibaba vybavili, když jste byli malí.
Dále stojí za zmínění, že se víc než o horor jedná o komedii, o hororovou komedii. Hlavní hrdinové oplývají vtipnými hláškami, Jeníček musí v každé třetí větě říct slovo kurva, taktéž si musí píchat injekci, jinak by umřel, protože se jako malý předávkoval perníkem (:D), Mařenka si ani ve spánku nenechá sáhnout na prsa, a i když městečka vypadají jako z 19. století, tak naše dvojka má výbavičku, za kterou by se ani armáda nemusela stydět. :D
Závěr sem psát nebudu, bylo to totiž trochu složitější, takže byste z mého výkladu asi stejně nic nepochytili. :D
Plus a mínus: Jedním z největších plus bylo určitě obsazení, herci byli velmi sympatičtí. Také se mi líbilo, že jsem to mohla vidět ve 3D, jelikož já 3Déčko miuju. :) Potom tam taky nebyl dabing, ale titulky, což je u mě ve většině případů plus - mohli jsme si poslechnout hlasy těch herců.
Co se mi nelíbilo, byly ty čarodějky. Já se zkrátka chtěla bát, ne smát. :P Taky jsem čekala horor s velkým H, který se ve finále vlastně nekonal, takže moje zklamání mi taky hodně film pokazilo.
Hodnocení: 7 bodů z 10

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.